سامانه وام دانشجویی صندوق رفاه + bp.swf.ir
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سامانه وام دانشجویی صندوق رفاه به آدرس bp.swf.ir برای استفاده از تسهیلات رفاهی و مالی برای دانشجویان تمامی مقاطع دانشگاهی زیر نظر وزارت علوم راه اندازی شده است. اگر به هر دلیلی مانند ازدواج، تحصیل، مسکن و… نیاز به کمک هزینه دارید می توانید روی کمک دانشگاه حساب باز کنید.افرادی که قصد دریافت وام‌های دانشجویی را دارند، باید به سامانه وام دانشجویی صندوق رفاه مراجعه نمایند. در این سامانه ابتدا درخواست داوطلبان ثبت شده و سپس این افراد می توانند برای دریافت تسهیلات در نوبت قرار بگیرند. از جمله امکانات دیگر این سامانه مواردی همچون نظارت بر امور تغذیه و خوابگاه های دانشجویی نیز می باشد.

سامانه وام دانشجویی صندوق رفاه چیست؟

از آنجایی که شهریه دانشگاه ها افزایش پیدا کرده و هر ساله نیز درصدی به آن افزوده می شود، بسیاری از دانشجویان برای پرداخت آن با مشکل مواجه می شوند. یکی از راه حل هایی که برای این موضوع اندیشیده شده است، پرداخت کمک هزینه های تحصیلی از منبع صندوق رفاه است. در گذشته دانشجویان برای استفاده از این کمک هزینه ها باید به محل دانشگاه خود مراجعه می کردند و معاونت مربوطه مبلغ تعیین شده ای را به آن ها پرداخت می کرد. البته پرداخت وام دانشجویی از منبع بانک منجر به بروز مشکلات بسیاری شده بود.

به همین دلیل در سال تحصیلی 1399 و 1400، امکان دریافت وام دانشجویی از طریق سامانه وام دانشجویی صندوق رفاه به صورت یکپارچه فراهم گردید. در حال حاضر تمامی دانشجویان در حال تحصیلی که واجد شرایط دریافت وام تحصیلی از دانشگاه خود باشند، می توانند در مرحله اول به این سامانه مراجعه کرده و با ثبت درخواست خود، وام بگیرند.

خدمات سامانه وام دانشجویی صندوق رفاه

سامانه وام دانشجویی صندوق رفاه در آدرس www.swf.ir  قرار دارد و افرادی که نیاز به تسهیلات دارند می توانند وارد این سامانه شده و از خدمات آن بهره مند شوند.

سایت صندوق رفاه دانشجویی www.swf.ir به منظور خدمات غیرحضوری و آنلاین راه اندازی شده و دانشجویان می توانند از طریق آن اقساط وام های خود را نیز پرداخت نمایند.

یکی از مشکلات رایج بسیاری از دانشجویان پرداخت هزینه های تحصیل است و به همین دلیل در سامانه صندوق رفاه این امکان برای دانشجویان وجود دارد که بتوانند از خدمات وام استفاده کنند.

به علاوه در این سامانه امکان مطالعه آخرین اخبار مربوط به صندوق رفاه دانشجویی، ثبت نام وام دانشجویی، ثبت نام خوابگاه های دانشجویی و… نیز وجود دارد. برای تمامی دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری امکان استفاده از خدمات این سامانه وجود دارد.

شرایط دریافت وام صندوق رفاه دانشجویی

برای دریافت وام در صندوق رفاه دانشجویی شرایط متفاوتی تعیین شده که هر کدام به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این شرایط می توان به شرایط مالی دانشجویان، متاهل یا مجرد بودن اشاره داشت. لازم است تمامی داوطلبان دریافت وام پیش از ثبت نام با شرایط دریافت وام صندوق رفاه دانشجویی آشنا باشند. در ادامه می توانید این موارد را مطالعه کنید.

  • تدین به دین اسلام
  • اولویت بالای مالی
  • عدم استفاده از سایر وام ها
  • عدم شاغل بودن
  • دانشجوی تمام وقت
  • دارای صلاحیت اخلاقی
  • ارائه تعهد محضری با ضامن معتبر

وام ضروری نیز برای افراد تصادف کرده و یا گرفتار شده در بلایای طبیعی در نظر گرفته شده است.

منبع: سامانه وام دانشجویی صندوق رفاه





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: